سیاسی

واکنش امام جمعه کرج به اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل / این قطعنامه های ظالمانه،به زودی دامن ایادی استکبار را خواهد گرفت

امام جمعه کرج گفت: در تاریخ ایران وضعیت بانوان بعد از انقلاب اسلامی از نظر کرامت با هیچ کدام از کشورهای مدعی حقوق بشر غربی قابل مقایسه نیست.

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه ۲۵ آذرماه کرج گفت: اسلام از ابتدای شکل گیری با تعالی و رشد مقام زن همراه بوده است. در دوران جاهلیت دختران زنده به گور می شدند و به عنوان دارایی به دیگران به ارث می رسیدند اما دین مبین اسلام به مقام زن کرامت بخشید و به زن استقلال مالی داد و برایش ارث در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه در تاریخ ایران نیز وضعیت بانوان بعد از انقلاب اسلامی از نظر کرامت با هیچ کدام از کشورهای مدعی حقوق بشر غربی قابل مقایسه نیست، افزود: زن امروز لنگر خانواده و محل آرامش است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: تفکر جنسیتی، زن را در حد یک کالا پایین می آورد و به زن نگاه مردانه دارد. از همجنسگرایی تا ازدواج سفید و بهره کشی جنسی از زنان دستاورد نگاه غربی و سکولار به زن است. متاسفانه حالا شاهیدم که همین کشورهای غربی که انواع ظلم ها را به زنان روا می دارند در قطعنامه ای ظالمانه ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل خارج می کنند در حالی که آمریکا که زندان یک سوم زنان در بند جهان است و اسرائیل غاصب که انواع و اقسام جنایات را در حق زنان و کودکان فلسطینی انجام می دهد کماکان عضو این کمیسیون هستند.

حسینی همدانی تصریح کرد: همین کشورها به اسم عدالت جنسیتی نسبت به زنان بدترین رفتارها و بیشترین ظلم ها را اعمال می کنند به نحوی که به گواه روزنامه گاردین کشور انگلیس بیشترین میزان آمار زن آزاری در جهان را دارد.

نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، گفت: ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

  • فراخوان علم‌الهدی: نباید عقب‌نشینی کنیم / دستگاه‌های حکومتی دنبال سر شما مردم بیایند، جلوی بی‌حجاب را بگیرند

  • واکنش وزیر کشور به اخراج ایران از کمیسیون مقام زن / هنوز برده‌داری در برخی قوانین ایالات آن

  • پلیس آمریکا، زنان را در خیابان کشته / واکنش سخنگوی دولت به حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل

  • واکنش معاون امور زنان رئیسی به «پیشنهاد مضحک آمریکا» برای اخراج ایران از «کمیسیون مقام زن سازمان ملل»

  • واکنش وزارت خارجه به لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل

۲۱۲۱۷

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا