ورزشی

وضعیت آبی‎ها قرمز است

ساز جدایی کوک کرده‌اند و می‌گویند با این شرایط حتی یک لحظه هم به ماندن فکر نمی‌کنند، حتی اگر تیمشان قهرمان لیگ شده باشد و در سه قدمی قهرمانی آسیا باشد، پول که نباشد این چیزها دیگر مهم نیست و همین است که ستاره‌های استقلال دم از رفتن می‌زنند، هیئت مدیره استقلال هم سه شنبه یک جلسه مهم دارد، موضوع اصلی آن هم بحران بی‌پولی تیم است.

 

ساز جدایی کوک کرده‌اند و می‌گویند با این شرایط حتی یک لحظه هم به ماندن فکر نمی‌کنند، حتی اگر تیمشان قهرمان لیگ شده باشد و در سه قدمی قهرمانی آسیا باشد، پول که نباشد این چیزها دیگر مهم نیست و همین است که ستاره‌های استقلال دم از رفتن می‌زنند، هیئت مدیره استقلال هم سه شنبه یک جلسه مهم دارد، موضوع اصلی آن هم بحران بی‌پولی تیم است.

 

به گزارش ایسنا، جوان آنلاین نوشت: چشم‌ها به سمت وزارت ورزش است تا سر کیسه را شل کند و حساب باشگاه پر پول شود، پولی که حلال مشکلات این روزهای استقلال است و می‌تواند ستاره‌ها را رام کند تا کوتاه بیایند و پای تمدید قراردادشان را امضا کنند، در روزهایی که فتح الله زاده در ایران نیست و البته پیغام داده هر بازیکنی می‌خواهد سر استقلال منت بگذارد، رضایتنامه‌اش آماده است.

 

هر چه باشد وضعیت تیم آبی، قرمز است و از نکونام گرفته تا رحمتی و منتظری پیغام داده‌اند شرایط درست نشود برای انتخاب تیم جدیدشان تردید نمی‌کنند. به هر حال دلارهای عربی و به خصوص قطری با این قیمت دلار هر بازیکنی را می‌تواند وسوسه کند، آن هم در شرایطی که در استقلال، لیگ تمام شده و آنها نتوانسته‌اند به ادعای خودشان نصف قراردادشان را هم نقد کنند.

 

جواد نکونام؛کاپیتان بر سر سه راهی

 

مطرح‌ترین ستاره جدایی طلب استقلال جواد نکونام است، او می‌گوید از قرارداد ده میلیاردی قطری‌ها چشم‌پوشی کرده و به ایران آمده تا برای استقلال بازی کند اما اینجا فصل تمام شده و او هنوز نتوانسته حتی نصف قرارداد یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیونی‌اش را بگیرد. همین است که نکونام بعد از بازی با الشباب ساز جدایی کوک کرد و گفت دیگر برای استقلال بازی نمی‌کند: «گفته‌اند با فلانی ارتباط بگیر تا به پولت برسی، من از این کارها بلد نیستم و دیگر نمی‌توانم در استقلال بمانم. » البته او ۲۴ ساعت بعد محتاطانه‌تر از جدایی از استقلال حرف زد و وعده داد اگر شرایط عوض شود می‌ماند! البته رابطه نکونام و قلعه نویی هم تیره شده و مثل سابق نیست. گفته می‌شود منظور نکونام از «فلانی»، معاون باشگاه و همچنین یکی از دلال هایی است که از دوستان نزدیک قلعه نویی است که برخی گفته‌اند اگر نکونام با آنها ارتباط بگیرد می‌تواند زودتر پولش را بگیرد.

 

با این شرایط یکی از بحث‌های داغ این روزها رفتن نکونام از استقلال است، خبر می‌رسد که او از تیم‌های قطری و اماراتی پیشنهاد دارد و در صورت جدایی از جمع آبی‌ها، ایستگاه بعدی او یکی از تیم‌های عربی است. اگر چه شایعه شده که پرسپولیس هم او را می‌خواهد اما نکونام به هواداران استقلال وعده داده تنها در ایران برای استقلال بازی می‌کند و به پرسپولیس نخواهد رفت.

 

مهدی رحمتی؛ بازگشت به سپاهان؟

 

«مهدی رحمتی به سپاهان می‌رود»، «مهدی رحمتی در حال مذاکره با پرسپولیس»، اینها شایعاتی است که این روزها پشت سر دروازه‌بان اول استقلال شنیده می‌شود. باز هم بحث مشکلات مالی است و اینکه بی‌پولی و نقد نشدن چک‌های باشگاه، رحمتی را هم هوایی کرده تا او هم در صف ستاره‌هایی قرار بگیرد که در صورت حل نشدن این مشکلات می‌خواهد رضایتنامه‌اش را بگیرد و تیم جدیدی را برای ادامه بازی انتخاب کند. صحبت از پیشنهاد سپاهان و پرسپولیس است، گفته می‌شود اصفهانی‌ها قبل از آنکه لیگ تمام شود با او وارد مذاکره شده‌اند و رویانیان هم بدش نمی‌آید بمب بترکاند و رحمتی را که از بازیکنان مورد علاقه دایی است، قرمز پوش کند.

 

پژمان منتظری؛ پیشنهاد وسوسه انگیز قطری‌ها

 

با یک فصل تأخیر گفته می‌شود پژمان منتظری راهی قطر می‌شود تا استقلال در ‌آستانه از دست دادن بهترین مدافعش باشد، منتظری فصل پیش هم یک پیشنهاد چند میلیاردی از تیم‌های قطری داشت اما در حالی که همه چیز برای رفتن او مهیا بود، در دقیقه ۹۰ از بله گفتن به تیم قطری منصرف شد و قراردادش را با استقلال تمدید کرد. حالا یک سال بعد خبر می‌رسد که تیم‌های قطری دوباره خواهان مدافع ملی‌پوش استقلال هستند و این بار انگار مدافع جنوبی آبی‌ها با مشکلات مالی که استقلال در فصل پیش داشت نمی‌خواهد پیشنهاد چند برابری قطری‌ها را رد کند و پول نسیه و به مراتب کمتر استقلال را بچسبد.

 

جی لوید ساموئل؛ شاید تیم‌های عربی

 

احتمال جدایی جی لوید ساموئل دیگر خبری است که از اردوی استقلال شنیده می‌شود. ساموئل که در مدت حضورش در ایران، توانسته با توجه به بازی‌های خوبش بین هواداران استقلال محبوب شود هم شاید فصل بعد در استقلال بازی نکند. شنیده‌ها از پیشنهاد تیم‌های عربی به ساموئل است هر چند مدیر برنامه‌های او، این پیشنهاد‌ها را تکذیب کرده و گفته است اولویت ساموئل تمدید قرارداد با استقلال است.

 

به این اسامی حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی و علی حمودی را هم اضافه کنید که تهدید به جدایی کرده‌اند تا مدیران استقلال کار سختی برای راضی کردن ستاره‌هایشان داشته باشند. اگر چه همه اینها تنها گمانه زنی است و شاید با رسیدن پول ورق برگردد و ستاره‌ها برای تمدید پای مذاکره بیایند.

 

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا