ورزشی

غلبه یوونتوس، رئال مادرید و بایرن مونیخ برابر رقبا / توقف سیتی و پرواز مورینیو (جدول)

بازی‌های هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با برتری یوونتوس، بایرن مونیخ و رئال مادرید همراه بود.

غلبه یوونتوس، رئال مادرید و بایرن مونیخ برابر رقبا / توقف سیتی و پرواز مورینیو (جدول)

به گزارش ایلنا، مسابقات هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پس از برتری ویکتوریا پلژن و آژاکس مقابل حریفان، در چهار گروه و 6دیدار همزمان پیگیری شد:

گروه E

بایرن مونیخ 5 – 1 بنفیکا

این مسابقه با برتری 5 بر یک باوارایی‌ها به پایان رسید. برای بایرن مونیخ در این مسابقه آرین روبن(13،31)، رابرت لواندوفسکی(37،51) و فرانک ریبری(77) گلزنی کردند و تک گل حریف را فرناندز در دقیقه 46 وارد دروازه بایرن کرد.

1

 

گروه F

هافنهایم 2 – 2 شاختار دونسک 

تیم میهمان در این مسابقه با گلزنی توسط اسمایلی(14) و تایسون(15) از رقیبش پیش افتاد اما در ادامه کراماریچ(17) و استیون زوبر(40) حساب کار را به تساوی کشاندند. از هافنهایم، آدام زالای در دقیقه 60 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شده بود.

لیون 2 – 2 منچسترسیتی 

تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در این مسابقه دو مرتبه با گلزنی مکسل کورنت(55 و 81) از لیون عقب افتاد اما با گلزنی آیمیریک لاپورته(63) و سرخیو آگوئرو(83) موفق شد یک امتیاز ارزشمند برای زنده نگه داشتن شانس صعود به دور بعد کسب کند.

2

 

گروه G

رم 0 – 2 رئال مادرید

دومین مسابقه رئال مادرید به همراه سانتیاگو سولاری در لیگ قهرمانان اروپا با برتری همراه شد. در خانه جالورسی برای کهکشانی‌ها گرت بیل(47) و لوکاس واسکز(59) موفق به گلزنی شدند.

3

 

گروه H 

 یوونتوس 1 – 0 والنسیا

بیانکونری در خانه به تک گل ماریو مانزوکیچ در دقیقه 59 اکتفا کرد تا بر والنسیا غلبه کند و به سه امتیاز این مسابقه مهم دست بیابد.

منچستریونایتد 1 – 0 یانگ بویز 

مروان فلینی در این بازی به فرشته نجات ژوزه مورینیو تبدیل شد تا شیاطین سرخ با گل دقیقه 91 با پاس گل روملو لوکاکو پس از مدت‌ها در بازی خانگی گلزنی کنند.

4

نتایج کامل مسابقات هفته پنجم در گروه‌های E، F، G وH

منبع:ایلنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا