اقتصادی

تغییر خط یک تولیدی جارو برقی به تولید ماسک

مدیر عامل شرکت هوا پاکسازان کومش سمنان از تغییر خط تولید این واحد تولیدی به تولید ماسک با هدف تامین نیازهای این استان به این کالای بهداشتی خبر داد.

 

بهروز کشامی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این تولیدی تا پیش از این به تولید ملزومات جاروبرقی می پرداخت اظهار کرد: تلاش ما و دیگر همکاران بر این است که در این شرایط پاسخگوی نیازهای مردم استان باشیم.

 

وی ادامه داد: در گام اول با توجه به شرایط ویژه این روزها و به منظور تامین نیاز استان و کشور به ماسک بهداشتی با تغییر در خط تولید کارخانه، تولید روزانه بیش از ۵ هزار ماسک تنفسی بهداشتی را در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک به شبکه سلامت کشور در دستور کار قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: به دنبال اعلام نیاز به ماسک برای مبارزه با شیوع کروناویروس این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، خط تولید خود را که در زمینه تولید پاکت‌های جارو برقی فعالیت داشت به خط تولید ماسک بهداشتی تجهیز و در حال حاضر روزانه بیش از ۵ هزار ماسک تولید و در اختیار شبکه سلامت قرار می‌دهد

 

کشامی ادامه داد: ماسک های تولید شده در شرکت هوا پاکسازان کومش پنج لایه،انتی باکتریال، همراه با ملت بلون. با تنفس پذیری بسیار عالی و با توان جذب ذرات بسیار ریز و همچنین نفوذ ناپذیری مایعات و نیز بند قابل تنظیم است.

 

وی با اشاره به لزوم رعایت توصیه های وزارت بهداشت از عموم مردم خواست با ماندن در منزل به قطع زنجیره انتقال کووید۱۹ کمک کنند.

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا