فرهنگی و هنری

ستاره جوان «آن» به «افسانه‌های اسپایدرویک» پیوست

جک دیلن گریزر که بیشتر برای بازی در نقش ادی کسپراک در فیلم ترسناک آن شناخته می‌شود، جدیدترین بازیگری است که پس از لیون دنیلز، نوآ کاترل، مایکالا لی، جوی برایانت و کریستین اسلیتر به مجموعه اقتباسی The Spiderwick Chronicles که در دیزنی پلاس در دست ساخت است، ملحق شد.
در این مجموعه، لیون دنیلز در نقش جرد گریس، نوآ کاترل در نقش سایمون گریس، مایکالا لی در نقش مالوری گریس، جوی برایانت در نقش هلن گریس و کریستین اسلیتر در نقش مولگارات ظاهر می شوند.
افسانه‌های اسپایدرویک که بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام، نوشته تونی دی ترلیزی و هالی بلک ساخته می‌شود، خانواده گریس را دنبال می‌کند که نیویورک را ترک می‌کنند تا به میشیگان به خانه اجدادی خود The Spiderwick Estate نقل مکان کنند. جرد و سایمون برادران دوقلو همراه با خواهرشان مالوری و مادر خانواده هلن متوجه می‌شوند که موجودات جادویی مانند پری، جن، غول، ترول (هیولا) و ارواح خانگی همگی واقعی هستند و در میان ما پنهان شده‌اند.
در این مجموعه که توسط استودیو تلویزیونی پارامونت و تلویزیون ۲۰ تولید می‌شود، آرون الی کولیت به عنوان مجری برنامه و کولیت، بلک، دی ترلیزی، الن گلداسمیت-وین، جرمی بل، دی. جی. گلدبرگ، جولی کین-ریچ و گریس گیلروی تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.
کت کویرو کارگردان دو قسمت اول این مجموعه و در عین حال تهیه‌کننده اجرایی آن نیز خواهد بود. گریزر همچنین قرار است در مارس ۲۰۲۳ نقش فردی فریمن را در فصل بعدی شزم: خشم خدایان در مارس ۲۰۲۳ بازی کند.

۵۷۵۷

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا