رپورتاژ

قرص ماشین ظرفشویی

در دنیای پرشتاب امروزی،زمان و مدیریت زمان و کارآمدی در انجام امور خانه و انجام امور در سریع ترین حالت ممکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از این امور، شستشوی ظروف است که هر بانوی خانه دار با این چالش مواجه است,ولی با ورود ماشین‌ ظرفشویی به منازل، تحولی بنیادی در این زمینه رخ داده است. ماشین‌های ظرفشویی، نه تنها زمان و انرژی افراد را صرفه‌جویی می‌کنند، بلکه با بهینه‌سازی مصرف آب و مواد شوینده، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کنند. اما راز موفقیت این دستگاه‌ها در انجام وظیفه‌شان، استفاده از مواد شوینده مناسب و با کیفیت مثل قرص ماشین ظرفشویی ,نمک ماشین ظرفشویی , جرم گیر ماشین ظرفشویی و… است به نحوی که هم ظروفی تمیز و بی خط و خش بشوید و  هم سلامت ماشین ظرفشویی را تضمین کند.

قرص‌ ماشین ظرفشویی، به عنوان یکی از این مواد شوینده، نقش مهمی در  تمیزی و درخشندگی ظروف دارد. در این میان، جدیدا قرص‌ ماشین ظرفشویی ایرانی با تکیه بر دانش بومی و فرمولاسیونی تازه ، توانسته‌ است جایگاه ویژه‌ای در بازار داخلی به دست آورد و جای خود را در سبد خرید خریداران باز کند. بهترین مزیت این قرص ها قیمت مناسب و پایین انهاست که هر قشری از هر دسته ای مخصوصا اقشار ضعیف و کم درامد میتوانند خرید کرده و از انها استفاده نمایند. مهم ترین ضعف قرص ماشین ظرفشویی ایرانی در برابر قرص ماشین ظرفشویی خارجی کیفیت ان است که به پای قرص هایی خارجی مثل قرص فیری و قرص فینیش که چند منظوره هستند نمیرسند.

در این مقاله، قصد داریم به بررسی کامل قرص‌های ماشین ظرفشویی با کیفیت و برند  بپردازیم. از ویژگی‌های منحصر به فرد و ترکیبات موثر آنها گرفته تا مزایا و نقاط قوت و ضعف انها  را بررسی کنیم . با ما همراه باشید تا دلایل انتخاب  بهترین قرص‌های ماشین ظرفشویی  برای خرید را شرح دهیم.

راهنمای جامع خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل با بهترین قیمت از نیکس شاپ

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

هر قرص ماشین ظرفشویی برای چند بار است ؟ !! نگران نباشید کار با قرص ظرفشویی بسیار اسان است ولی موقع استفاده با ماشین ظرفشویی باید چند مورد را رعایت کنید که اسیبی به ماشین هم وارد نشود .مواردی که باید رعیت نمایید :

  • دقت نمایید محفظه ماشین ظرفشویی (همان جایی که قرص درون ان گذاشته میشود) کاملا خشک و بدون رطوبت و اب باشد تا به محض گذاشتن قرص داخل ان در اب حل نشود.
  • هر قرص ماشین ظرفشویی برای یکبار مصرف است : از نصف کردن قرص پرهیز کنید تا کیفیت و براقیت و تمیز کنندگی ظروف کاهش پیدا نکند.
  • قرص را در محفشه ماشین ظرفشویی قرار دهید و قبل از روشن کردن ماشین از بستن درب محفظه اطمینان حاصل نمایید.
  • دمای مطلوب برای شستن ظروف بین 1 تا 60 درجه است.

بهترین قرص ماشین ظرفشویی

یادمان باشد که اگر دنبال ها بهترین ها میگردیم و دنبال بالاترین کیفیت هستیم خب طبیعتا نباید دنبال قرص ماشین ظرفشویی ارزان قیمت باشیم چرا که قرص با کیفیت مثل قرص فیری و قرص فینیش از دردسر های احتمالی ماشین ظرفشویی جلوگیری میکند . درد سر هایی مثل : بوی بد ماشین,چنگال ها و قاشق های حاوی تخم مرغ و روغن و… که اکثرا بعد از استفاده از قرص های ارزان قیمت با انها سرو کار خواهیم داشت .چون بهترین و با کیفیت ترین قرص ها ضمن زدودن چربی ها و الودگی های ظروف قابلیت حل شدن در سخت ترین ابها را دارند و با از بین بردن رسوبات و عدم ایجاد خط وخش روی ظروف ظروفی تمیز ودرخشان را به شما تحویل میدهند.

موارد مهم در انتخاب  و خرید بهترین قرص

1-سلامت ماشین ظرفشویی و سازگاری با انواع مختلف ان

قابلیت چربی زدایی قرص  سلامت ماشین ظرفشویی را تضمین میکند و از به بار اوردن هزینه اضافی جدید جلوگیری به عمل می اورد.

2-کیفیت مناسب در شستشوی ظروف

  • یک قرص خوب باید تمامی چربی ها و رسوبات را به صورت کامل و حتی بعد از خشک شدن و شستن ظروف  ازبین ببرد .چون عملکرد بعضی از قرص ها به دلیل کیفیت پایینی که دارند ضعیف هست و بعد از شستن ظروف و خشک شدن ظروف, چربی و روسبات پاک نشده ای رو ظروف به جای میگذارند.
  • مورد دیگری که از نشانه های قرص خوب است  این که بعد از اتمام شستشو نباید هیچ اثری از خود شوینده روی ظروف باقی بماند .

3- مصرف بهینه اب

فرمولاسیون و کیفیت قرص ماشین ظرفشویی تاثیر بسیار زیادی در میزان استفاده اب مصرفی ان دارد چرا که هرچه میزان  کیفیت قرص بالاتر باشد توانایی حل شدن ان در مقدار اب کم هم بالا میرود و میزان اب کمتری برای حل شدن و عملکرد ان نیاز است و برای ابکشی ظروف نیز اب زیادی استفاده نمیشود.

قرص ماشین ظرفشویی ایرانی یا خارجی ؟

اکر بخواهیم از بین قرص های ماشین ظرفشویی بهترین انها را انتخاب کنیم بایدبه چند نکته دقت نماییم :

  • قیمت قرص ماشین ظرفشویی : توجه داشته باشید که اگر دنبال کیفیت بلای شستشوی ظروف و درخشندگی کامل ان هستیم دنبال قرص های چند منظوره روکش دار باشیم پس باید  خرید قرص ماشین ظرفشویی خارجی من نظر ما باشد چرا که قرص های ماشین ظرفشویی ایرانی کیفیت بالایی را ندارند و اکثرا تک منظوره هستند.
  • سلامت ماشین ظرفشویی : نکته دوم هم سلامت ماشین ظرفشویی است که همه در خانه هایشان اکثرا از ماشین های ظرفشویی بوش,جی پلاس,سامسونگ و… استفاده میکنندکه اکثرا علاوه بر داشتن قیمت خرید بالا ,مراقبت های خاص خود را میطلبند که باید به انها توجه نماییم مثل خرید قرص روکش دار و سری کوانتوم و پلاتینیوم که هم زمان با شستن ظروف علاوه بر جرم گیری لایه داخلی ماشین ظرفوشویی دار نیز صیقل میدهند و باعث میشوند اسیب جدی نبنید که اکثر قرص های ماشین ظرفشویی ایرانی که نمک ظرفشویی هم ندارند از این قاعده مستثنی هستند .

بهترین قرص ماشین ظرفشویی خارجی

قرص فینیش

اگر تا حدودی با محصولات شوینده و بهداشتی اشنایی داشته باشید میفهمید که برند فینیش یکی از قدیمی ترین کمپانی ها در زمینه تولید این محصولات است. که از سال 1950 فعالیت خود را اغاز کرده است.فینیش در زمینه قرص ماشین ظرفشویی تنوع بالایی دارد که عبارتند از :

  • معمولی
  • کوانتوم
  • التیمیت
  • کوانتوم مکس

این قرص ها بخاطر فرمولاسیون و ترکیبات قدرتمند خود در زمینه چربی زدایی و پاک کردن رسوب بسیار قدرتمند عمل میکنند .قدرت پاک کنندگی این قرص ها به حدی است که حتی رسوب و چربی های خشک را از روی ظروف تمیز میکنند.

بهترین قرص ماشین ظرفشویی فینیش

اگر قصد خرید قرص ظرفشویی finish را دارید به صورت خلاصه وار بهترین های قرص ماشین فینیش که توانسته اند رضایت 95 درصد کاربران را جلب کنند را معرفی میکنیم که  عبارتند از :

  1.  قرص فینیش کوانتوم 72 عددی
  • پاک کننده قوی چربی
  • جلا دهنده و براق کننده ظروف

قرص فینیش کوانتوم 72 عددی اصل

 

برای خرید قرص فینیش کوانتوم 72 عددی میتوانید روی این عبارت  : ” قرص فینیش کوانتوم 72 عددی کلیک کنید یا عین عبارت را در   گوگل جستجو کرده و  از وبسایت خرید نمایید.

 

  1. قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل آلتیمیت بسته 85 تایی

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل آلتیمیت بسته 85 تایی

 

  • چربی زدایی پر قدرت
  • براق کننده ظروف
  • از بین برنده لکه های سخت و سفید کننده
  • بدون آسیب رساندن به رنگ ظروف شیشه ای، کریستال، نقره و استیل

برای خرید میتوانید روی عبارت : “قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل آلتیمیت بسته 85 تایی “ کلیک نمایید یا عین عبارت :قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل آلتیمیت بسته 85 تایی نیکس شاپ را در گوگل جستجو کنید و خرید نمایید.

قرص فیری

برند قدرتمند دیگری که در زمینه تولید محصولات بهداشت خانه فعال است برند fairy است که در زمینه قرص تنوع بالایی از محصولات را تولید کرده است که عبارتند از :

  • قرص فیری پلاتینیوم
  • قرص فیری پلانینیوم پلاس
  • قرص فیری جار
  • قرص فیری معمولی

بهترین قرص ماشین ظرفشویی فیری

  1. قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم بسته 72 عددی 

 

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم بسته 72 عددی

جهت خرید قرص 72 عددی فیری میتوانید عبارت  روی عبارت “خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم بسته 72 عددی نیکس شاپ” را درگوگل  جستحو کرده و خرید نمایید.

قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل و تقلبی

 

راهنمای تشخیص قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل و تقلبی

طبیعتا تشخیص قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل از تقلبی کار اسانی نیست اما اگر در هنگام خرید قرص به موارد زیر دقت نمایید به راحتی میتوانید قرص اصل بخرید :

  1. کیفیت بالای بسته بندی قرص
  2. عدم تغییر رنگ و  فرم  قرص ماشین ظرفشویی
  3. توجه به برند سازنده قرص مثل فیری که تخت لیسانس بلژیک است.
  4. توجه به کف بالای قرص بعد از مصرف و رایحه کم ان

خرید  قرص ماشین ظرفشویی

خرید قرص ظرفشویی معمولا به دوصورت حضوری و انلاین انجام میگیرد.نیکس شاپ به عنوان نماینده برند فیری و فینیش در ایران و وارد کننده مستقیم  محصولات این دو برند امکان خرید حضوری و انلاین را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است .

تمامی محصولات اصل و با بروز ترین تاریخ هستند .شایان ذکر است که نیکس شاپ بخاطر امکان واردات مستقیم قیمت پایه و کف را ارایه میدهد که میتوانید بصورت عمده و خرده خرید نمایید که در کمترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال خواهد شد.

قیمت قرص ماشین ظرفشویی

قیمت قرص ظرفشویی با توجه به کیفیت و تعداد قرص ها متنوع است که هرچه تعداد قرص داخل بسته بالا میرود که طبیعتا از لحاظ اقتصادی به صرفه خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا