سیاسی

توجه به بخش کشاورزی به عنوان ویژگی اقتصادی شهرستان حمیدیه

سومین جلسه شورای کشاورزی شهرستان حمیدیه در خصوص برنامه ریزی و تامین آب مورد نیاز کشت های پاییزه با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه برگزار شد.

توجه به بخش کشاورزی به عنوان ویژگی اقتصادی شهرستان حمیدیه

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه شاهین هاشمی ضمن تاکید بر بخش کشاورزی به عنوان ویژگی اقتصادی در شهرستان که ارتباط مستقیم بر وضعیت اقتصادی و معیشتی شهروندان دارد و همیشه به عنوان یک قطب کشاورزی در سطح استان مطرح بوده است؛ بر حفظ این جایگاه و تلاش بیشتر با ارائه برنامه مدون و همکاری از سوی اعضای شورای کشاورزی شهرستان تاکید کرد.

هاشمی به ریشه یابی و رسیدگی به مشکلات بخش کشاورزی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: کلیه اعضا شورای کشاورزی می بایست با هماهنگی و همکاری هر چه تمام تر سعی در رفع موانع موجود پیش روی کشاورزان نمایند و  کمیته های تخصصی کشاورزی شهرستان تشکیل گردد.

سرپرست فرمانداری حمیدیه ضمن اشاره به ایجاد بازارچه محصولات کشاورزی و نقش آن در اشتغال زایی، خواستار استفاده از فن آوری نوین آبیاری و صنایع تبدیلی کشاورزی شد.

وی در پایان بر همکاری و تعامل مناسب شرکت کرخه و شاوور با کشاورزان تاکید کرد و افزود:  متولیان امور آب در شهرستان حمیدیه نسبت به نظارت مستمر، افزایش میرآب، لای روبی کانال ها، کنترل و تنظیم دریچه ها و توزیع به موقع و عادلانه آب رهاسازی شده در کانال ها اقدام نمایند.

منبع:ایلنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا